F.A.Q.s

Jak zamawiać?

Czas realizacji

Naszym celem jest aby zamówienia dotarły do Ciebie jak najszybciej! Czas realizacji od zamówienia do otrzymania drukowanych produktów jest zwykle 7 do 21 dni roboczych.  Istotnym etapem realizacji jest czas związany z decyzją klienta dotyczącą ilości poprawek oraz akceptacji projektu.

Czas realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Produkty nie wymagające personalizacji lub przygotowania indywidualnego projektu – wysyłane są z dnia na dzień.

Sprawdź swoje zamówienie

Po otrzymaniu produktu, prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki. Jeśli jest błąd w zamówieniu, należy skontaktować się z nami w ciągu 3 dni od daty dostawy. Oferowanie produktu wysokiej jakości jest dla nas bardzo ważne, i choć rzadko, mogą wystąpić błędy. Jeśli znajdziecie błąd w drukowaniu lub problem z jakością, Twoje zamówienie zostanie wznowione. Przedruk trwa zwykle 5-7 dni roboczych, więc jest bardzo ważne, aby skontaktować się z nami natychmiast, jeśli jest jakiś problem.

Uwaga! Hello! Prints nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne literówki i błędy sformułowań, które nie zostały wykryte przez klienta w trakcie akceptacji projektu.

Produkcja

Po akceptacji projektu przystępujemy do produkcji, która trwa od 3 do 15 dni roboczych.

Produkcja Ekspresowa. Dodatkowy koszt to 25% wartości zamówienia. Ekspresowe zamówienia drukujemy i wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od momentu akceptacji projektu. Średnio całkowity czas realizacji: od momentu zamówienia do wysyłki trwa 7 dni roboczych (z weekendami).

Wysyłka

Twoje zaproszenia są drukowane, pakowane w pudełka i wysłane. Skontaktujemy się z Tobą, kiedy zamówienie jest gotowe do wysyłki. Ze względu na bezpieczeństwo oraz sprawność działania korzystamy z usług tylko renomowanych firm kurierskich. Taka forma wysyłki umożliwia dostarczenie zamówienia w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania. Nie ponosimy odpowiedzialności związanej z opóźnieniem spowodowanym pracą firmy transportowej.

Możliwy jest również odbiór osobisty:
ul. Żmigrodzka 9 lokal 38 w Rzeszowie

Często zadawane pytania

Jakie sa koszty w momencie anulowania zamówienia?

Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie po wysłaniu projektu do akceptacji, przy zamówieniach zaproszeń ślubnych, osobistej papeterii lub każdego produktu, który wymaga personalizacji, pobierana jest opłata za anulowanie – 30% całkowitej ceny, W momencie gdy projekt jest zatwierdzony i zamówienie jest na etapie produkcji, nie ma możliwości zwrotu kosztów.

Kiedy należy zamówić karty Save the Date (zapamietaj date)?

Karty Save the Date powinny być wysyłane 6-12 miesięcy przed datą ślubu.

Jakie rodzaje płatności są akceptowane?

Akceptujemy automatyczne płatności online poprzez system CashBill lub bezpośrednio na nasze konto bankowe (MBANK 24 1140 2004 0000 3602 7744 6021) Płatności dokonywane są w chwili zakupu.

Jakie sa warunki płatności?

Płatności można dokonywać bezpośrednio na konto firmy Hello! Prints za pomocą automatycznego systemu płatności dostępnego w ostatnim kroku zamówienia. Dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie możliwa jest dalsza realizacja zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu musicie anulować zamówienie po wysłaniu materiałów do akceptacji, należy pamiętać, że koszt za anulowanie rezerwacji wynosi 30% całości zamówienia.

Kiedy należy zamawiać zaproszenia slubne?

Polecamy, aby rozpocząć poszukiwanie zaproszeń od 6 do 9 miesięcy przed datą ślubu i zacząć od zamówienia próbek. Aby uniknąć kosztownych opłat ekspresowych zamowień i mieć wystarczająco dużo czasu na adresowanie kopert, najlepiej jest złożyć zamówienie co najmniej 4-5 miesięcy przed datą ślubu.

Czy muszę się zarejestrować, aby zamówić produkty online?

Nie musisz się rejestrować, aby przeglądać naszą stronę oraz dokonywać zakupów. Nie jest także konieczne zakładanie konta, niemniej do sfinalizowania transakcji niezbędne będzie podanie danych adresowych, numeru kontaktowego dla kuriera oraz wszystkich informacji niezbędnych do wykonania projektów graficznych.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Prosimy, aby wszystkie zamówienia złożone zostały online, za pośrednictwem naszego sklepu, aby łatwiej wam było śledzić status każdego zamówienia. Jednak z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania lub pomożemy z problemami technicznymi. Możesz do nas zadzwonić pod numerem 600 830 751 w godzinach pracy (od 7.00 do 15.00, od poniedziałku – piątku). Jeśli nie możesz skontaktować się z nami telefonicznie, możesz również wysłać nam swoje pytanie na email info@helloprints.pl, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to mozliwe.

Gdzie można kupić projekty ślubne Hello! Prints?

Siedziba firmy Hello Prints znajduje się w Rzeszowie i głównie prowadzimy sprzedaż online. Jednak jest możliwość umówienia na odwiedziny w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu telefonicznie lub drogą email.